לארגון יציב, גדול ומוכר דרוש/ה תומך/ת טכני/ת לתפקיד HELP DESK

התפקיד כולל מתן תמיכה ומענה לתקלות ופניות של עובדי החברה בנושאים של תוכנה , חומרה וציוד קצה.
עבודה עם ACTIVE DIRECTORY ,
תמיכה בLEVEL 1+2 ,
תקלות קו ראשון ושני ברמת מורכבות משתנה.
עבודה בסביבה משפחתית ודינמית.

דרישות:
נדרש ניסיון בתמיכת פנים ארגונים למשתמשים- חובה (יתרון לניסיון צבאי )
ניסיון בactive directory-  -חובה זמינות לכונניות לעיתים בלילות/סופ"ש/חגים- חובה.
שירותיות, יחסי אנוש טובים ואוריינטציה טכנית גבוהה
זמינות למשרה מלאה
העבודה ממוקמת באזור המרכז/שרון

שלחו קורות חיים